Vienna in de tropen of.... ijsbeer in de tropen.


Na een lange zomervakantie haalde ik eindelijk mijn naaimachine nog eens van onder het stof.
De kindjes zijn weer naar school, dus ik heb weer me-time.

Isabel, van de blog Bel 'Etoile, was diegene die mij een virtuele schop onder mijn kont gaf om weer te beginnen naaien.  Een instagram tour om de Vienna jurk te promoten zette me weer achter mijn naaimachine. 



De Vienna jurk kwam er na een samenwerking van de twee talentvolle dames achter de blogs Kaatjes naaisels en Bel 'Etoile.
En zoals we van al onze Belgische patroonmakers gewend zijn, worden we verwend met verschillende opties. Dit patroon herken je aan de unieke vorm van het bovenstuk dat licht golvend is.  Over de stofkeuze hoefde ik niet te twijfelen, net voor ik deze jurk naaide kocht ik van Katrien (Kaatjes naaisels) een soepele voile met ijsberen over. Als ik me niet vergis werd deze print in één van de collecties van Fred & Ginger gebruikt.
Ijsbeer in de tropen dus.



 Na anderhalve week school hadden we alweer verlof. In een multicultureel land als Maleisië zijn er  veel feestdagen. Het land met de meeste feestdagen ter wereld, wij hebben geluk!
We boekten een vlucht naar Cambodia om er de prachtige tempels van Angkor Wat te bezichtigen.
En Vienna mocht mee.










 


stof: overgekocht van Kaatjes naaisels
patroon: Vienna jurk

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics