Eva's kaketoes


Mijn kind heeft enkel zomergerief in haar kast.
Wat een luxeprobleem?!
 Toch was er nood aan één warmere outfit. Ik keek naar de weervoorspellingen voor ons vertrek naar Laos en zag dat de ochtenden en avonden fris konden zijn.
En dat klopte, met een graad of 17, kan je niet rond paraderen in je zomerse jurk.
Zeker niet als je die temperatuur niet meer gewoon bent.

Ik had nog een meter van Eva's kaketoes in de kast liggen en een jogging kwam bovenaan het to sew lijstje.


 Voor het bovenstuk gebruikte ik het patroon van de Emma sweater, gratis te downloaden via de blog van Emma en Mona.




Voor de broek gebruikte ik nogmaals de Mini Hudson pants van True Bias. Ik ben fan van de pasvorm, het zakdetail en de combinatiemogelijkheden.
De boorden werkte ik af met bijpassende gele boordstof, wat de jogging toch extra vrolijk maakt.




Lily droeg deze outfit iedere ochtend bij het ontbijt en kreeg er heel wat complimenten over.
Daarvoor doen we het, toch?






patroon broek: Mini Hudson pants van True Bias
patroon trui: gratis patroon Emma sweater bij Emma en Mona
stof: Eva Mouton bij Bambiblauw
sandalen: saltwater sandals
















Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics