Marble shorts

"Coole short!"
Zei hij toen hij dit exemplaar zag.
En de short zag de kast niet meer.





Ik gebruikte het shortpatroon van Zonen 09, Pim!
Zo'n mini exemplaar zag ik niet meer zitten voor mijn 9 jarige, dus verlengde ik het patroon met een 10 tal centimeter. De stof is één uit de collectie van About Blue Fabrics.





De short ging mee naar één van de Boeddhistische tempels in Laos,
we offerden heel wat voor een boel geluk.



Onze kinderen tonen veel interesse in verschillende culturen en geloven.
Wij vinden het geweldig dat ze zoveel leren door het reizen.
Over respect, over verschillen, over gewoontes,... over zoveel meer.




De trui kochten we vorig jaar bij JBC,
het opschrift vond ik zeer toepasselijk voor een expat kind.
Hello, goodbye! De story of our life op dit moment.


patroon short: Pim van zonen 09






Reacties

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics